Budget, regnskab og udbetalingsanmodninger
Statusrapporter og regnskab
I hele projektets løbetid skal I hvert år aflevere en statusrapport og et regnskab senest 31. marts.
Rapporteringen omfatter en beskrivelse af projektets status i forhold til de opstillede mål og en økonomisk opfølgning, og til hjælp for jer og os har vi udarbejdet skabeloner for statusrapporter og regnskab.
Udbetalingsanmodning
I har mulighed for at anmode om udbetaling op til to gange årligt, nemlig den 31. marts eller den 30. september. I begge tilfælde skal der rapporteres som beskrevet ovenfor. Der udbetales maksimalt til årets forbrug. Udbetaling af midler vil ske til en Nemkonto.
Når i logger ind på jeres profil, vil I kunne se fanen Betalingsplan. Under denne vil I kunne oprette en betalingsplan, og en udbetalingsanmodning. Ved udbetalingsanmodning skal statusrapport og regnskab vedhæftes som bilag.
Statusrapport & Regnskab
Deadline for aflevering 31. marts
Udbetalingsanmodning
Der er mulighed for at anmode om udbetaling 2 gange årlig:
31. marts og den 30. september